ביטוח כלי שייט

פוליסת ביטוח עבור כלי שייט מאפשרת לכל מי שבבעלותו כלי שייט מסחרי או פרטי לרכוש עבורו כיסוי ביטוחי. הכיסוי מכסה הוצאות בגין נזקים לכלי השייט עצמו, הרכוש והשטים בתוכו. הכיסוי ניתן גם עבור אחריות חוקית של בעל הכלי כלפי צד שלישי. כדוגמתף חבות משפטית. אברהמוב סוכנות לביטוח מציעים לכם ביטוח ימי בהתאמה לסוג כלי השייט שברשותכם. ניתן לבטח יאכטות מפרש, יאכטות מנועיות, סירות וגם כלי אקסטרים כדוגמת אופנועי ים. בנוסף, ניתן לרכוש הרחבות שונות. כדוגמת הובלה יבשתית של כלי השייט.

ביטוח צד ג לכלי שייט פרטי – ביטוח זה מחוייב על פי סעיף 77 לתקנות הנמלים. במקרה של נזק, הביטוח מכסה נזקי גוף לצד ג ונזקי רכוש לצד ג. אפשר לבחור את גבול האחריות למקרה ואת גבול האחריות לתקופה. כמו כן, ניתן לבצע הרחבות לחבילות ספורט ימי כדוגמת סקי, אבוב ועוד. עבור המפליגים למדינה זרה ניתן לבחון את תקפות הביטוח לפי חוקי מדינת היעד.

ביטוח מקיף לכלי שייט פרטי – ביטוח המכסה את הנזקים שעלולים להיגרם לכלי השייט ולציוד המחובר אליו כתוצאה מתאונה, שריפה או גניבה. בנוסף, נכלל בביטוח המקיף גם נזקים שנגרמו לצד השלישי. סכום הביטוח והמחיר נקבעים בהתאם לשווי הכלי והעבר הביטוחי שלו. כמו כן, גם כאן ישנה אפשרות לבחור את גבולות האחריות למקרה בודד ולתקופה.

ביטוח מסחרי לכלי שייט – תוכנית ביטוח מקיפה אשר כוללת מגוון פתרונות לבית העסק העוסק בתחום הימי, כולל ענף הספורט הימי .הביטוח כולל מעטפת לחבות מעבידים, מעטפת לביטוח צד ג, כמו גם הרחבת תאונות אישיות לבעל העסק.

לקבלת הצעה מותאמת עבור ביטוח ימי לכלי שייט שבבעלותכם לחצו כאן >>

רוצים לקבל הצעת ביטוח?
כתבו לנו
השדות המסומנים ב * הינם שדות חובה
בודק...